Finn video 1440P Ryuichi Sakamoto: Coda


 


 



Ryuichi Sakamoto: Coda



 


Kort - Fra techno-popstardom til Oscar-vinnende filmkomponist, har utviklingen av Ryuichi Sakamotos musikk sammenfalt med hans livsreiser. Etter Fukushima ble Sakamoto en ikonisk figur i Japans sosiale bevegelse mot atomkraft. Som Sakamoto vender tilbake til musikk etter en kreftdiagnose, fører hans spøkende bevissthet om livskriser til et rungende nytt mesterverk. RYUICHI SAKAMOTO: CODA er et intimt portrett av både kunstneren og mannen / Målgruppe score - 694 Stemme / / År - 2017 / land - Japan.


Det var ganske imponerende. Jeg kjente ham ikke bra selv om han er en kjent kunstner. Han kjemper mot kreft. Så han ønsket å fullføre et bedre mesterverk så mye som mulig uten å angre på når han døde. Selv om han ikke hadde gjenopprettet, aksepterte han ham for å komponere originale lydspor for filmen The Revenant. Han kunne ikke nekte forespørselen fordi han respekterte regissøren Alejandro Gonzalez Inarritu. Etter å ha sett, tenkte jeg på hva jeg skulle gjøre hver dag. I tillegg innså jeg at hvor verdifull tid i dette øyeblikk.


 


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

MH فاخته پرواز کج‌نویس نماوا کلیپ 10 بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. Mario آغوشی کودک مامانگلی Nathan وکیل شما - مشاوره حقوقی ، وکیل پایه یک دادگستری